Železnice
Tensar pro rekonstrukci a údržbu konstrukčních vrstev železničního spodku
Geomříže Tensar schválené společností Network Rail ve Velké Británii a státními železničními úřady po celém světě, byly během posledních 30 let předmětem rozsáhlého výzkumu, který prokázal, že mohou:
- Zlepšit stabilitu geometrické polohy koleje (asi třikrát)
- Snížit velikost sedání koleje
- Redukovat rozpad kameniva kolejového lože
- Prodloužit interval údržby
- Stabilizovat kolejové lože déle než 20 let
Snížení doby výstavby a nákladů u nových tratí
Tensar can also play an important role in the construction of new track, especially over weak formation. Incorporating Tensar TriAx geogrids in and around the sub-ballast layer means you can significantly reduce its thickness while maintaining the same bearing capacity, thus saving time and reducing costs.
Tensar má odpověď pro základy nových železničních násypů
V případě, že násypy je nutno vybudovat na málo únosném podloží, lze použit systém geobuňkových matrací TensarTech Stratum Celluar Mattress k dosažení stability a k omezení nerovnoměrného sedání. Jestliže nejde připustit sedání nebo není dostatek času na konsolidaci potom naše Load Transfer Platform - roznášení platforma na pilotách, nebo vibro-betonových pilířích (VCC) / Franki pilotách je jednoduchou alternativou k drahým betonovým základovým deskám a roštům.